Re: Senzor pohybu osob jiný než PIR

Lubor Otta butan na centrum.cz
Středa Listopad 23 06:33:37 CET 2022

Nesleduji vlákno celé, tak mi uniklo proč ten PIR nechcete,
ale pokud jde o spolehlivost tak desítky let existují čidla s více senzory za jednou fresnelovou čočkou,
která by mněla mít větší spolehlivost proti falešným poplachům a proti zvířatům. A jsou i kombinace PIR & radarové.
Lubor

> Od: "Miroslav Šinko" <sinkomiro na gmail.com>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 23.11.2022 01:18
> Předmět: Re: Senzor pohybu osob jiný než PIR

na tie pohyby je predsa pred cidlo posadedena fresnelova sosovka. od jej
 segmentacie sa odvija citlivost na pohyb.
 aspon teda ked som kedysi pred cca 20r studoval princip vyhodnocovania
//list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>