Re: Senzor pohybu osob jiný než PIR

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Listopad 23 01:18:35 CET 2022

na tie pohyby je predsa pred cidlo posadedena fresnelova sosovka. od jej
segmentacie sa odvija citlivost na pohyb.
aspon teda ked som kedysi pred cca 20r studoval princip vyhodnocovania
PIR cidla, tak neslo o to zachytit na 1px cloveka, ale impulzy sposobene
pohybom pred fresnellovou sosovkou, ktora "rozdeli priestor na rovnako
velke sektory" ((c)martin gajdos v mjr.zemanovi). tie impulzy sa potom
integruju a vyhodnocuju okienkovym komparatorom (historicky). t.j. cidlo
nie je citlive na absolutnu teplotu a ani na jej pomalu zmenu.

miro