[OT] Pomoc UA uprchlikum 2: mycka nadobi

Úterý Listopad 22 16:18:12 CET 2022

Přátelé,

před půl rokem jsem tu vyhlásil sbírku na pomoc potřebným a ukázalo se, že
jste skvělí a cílová částka byla dokonce překročena...

Chtěl bych vás tímto požádat opět o pomoc pro uprchlíky: Ukrajinka s dcerou
je v ČR už od března, má kde bydlet, má práci, dcera chodí do školy a obě
se fest učí česky (3 lekce týdně, kurz si platí). Do budoucna tu chce
zůstat.

K věci: pomohla by jí myčka nádobí, tzn. cílová částka cca 5-6 tisíc,
nemusí to být mercedes mezi myčkami, stačí nějaká úplně obyčejná. Kdo z vás
by chtěl přidat pár korun, číslo účtu je zde:

8147525043/5500

(Jedná se o můj účet, já tu myčku nejspíš budu vybírat, kupovat a nakonec i
zapojovat v kuchyni... co se vybere navíc, předám, minule jsem si také z
vybraných peněz nenechal ani korunu.)

Opět, stejně jako minule, je to celé o důvěře, nemusíte posílat nic nebo
můžete poslat pár stovek. (A skutečně stačí pár stovek, jde o myčku
nádobí, ne automyčku...)

Děkuji.

Pavel Kadečka.