Re: Senzor pohybu osob jiný než PIR

Úterý Listopad 22 23:41:58 CET 2022

Asi záleží, co to je za mikrovlny. Nějakých 3-5 GHz projde asi dveřma
bez problémů. Ten můj 24 GHz radárek, kde mám nastavenou citlivost na
dosah 8 m, mě vidí ve vzdálenosti 3 m za dveřma, ale musím se tam
pohnout celý. Když tam jen mávám rukou, což v této vzdálenosti bere, za
dveřma nemám šanci. Pohyb dveří v těch 3 m vidí. Stěny mám z dutých
betonových tvárnic (beton bez železa, dvě vrstvy po 2 cm) a za stěnou mě
ani ze 2 m nevidí. Holt je to čidlo dražší, ale není to zas taková hrůza.

Anděl