[OT] CP zastoupeni v procleni

Úterý Listopad 22 21:05:23 CET 2022

Mejme zasilku za $850 z CN, ktera je rozdelena do 2 baliku a pro kazdy
mi prislo avizo k doplneni udaju s cenou $890.

Co se s tim da delat? Umi to nejak sloucit?

Volal jsem na uvedenou hotlajnu, po 20 minutach me prestalo bavit
poslouchat, jak jsou operatori vytizeni. Poslal jsem mail s dotazem, ale
vypada to, ze to neni o moc lepsi, od 8h rano mi prisla jen tato
automaticka odpoved:

Dobrý den,
Váš e-mail byl přijat a bude zpracován.
Vzhledem ke zvýšenému množství dotazů může být odpověď zpožděna.
Za případné potíže, způsobené možnou pozdní reakcí na Váš e-mail, se omlouváme.
S pozdravem
Česká pošta, s. p.

Uz to tu bylo asi reseno, ale nemuzu se dopatrat vysledku - da se nejak CP poslat do p(i||r).... kdyz je tak pretizena k nefunkcnosti a asi nevi co s prachama a proclit to sam nejak, je to schudne? Ani mi nejde o ty 3 stovky navic, pokud by to brali jako 2 zasilky, ale ta komunikace...