Re: čím ředit SMD pájecí pastu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 22 13:05:57 CET 2022

Co je to za hustotu osazování a rozměr desky?
Pokud byste mi poslal podklady k šabloně (ideálně v DXF nebo SVG, nikoli
v Gerberu),
tak Vám můžu vyrobit papírovou šablonu na laseru.
Aspoň byste si to zkusil.
Jediné omezení a náklad je pošta. Já jsem z Brna.
A malá komplikace, že ve čtvrtek ráno odjíždím na několik dní mimo.

Jednou šablonou osadím tak do 3 kusů desek. Nečistím je, pak vyhazuji.
Kdyby se čistila, asi by toho zvládla víc.
Ale pro mě je jednodušší si na laseru vyfrknout novou, než se s tím špinit.

PL