Re: čím ředit SMD pájecí pastu

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Úterý Listopad 22 09:01:16 CET 2022

No já nejsem schopen výroby DIY šablony. Asi budu muset objednat z Číny,
kde se desky dělaly.A nouzově osadit desky ručně a zapájet také ručně.

Jinak pokud jsem pastu naředil, tak už se jehla neucpávala. Ale máte
pravdu, že se ty kuličky cínu do sebe zakousnou  a zneprůchodní jehlu.