CAD na 3D tisk

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Listopad 21 11:17:54 CET 2022

Používám FreeCad. Sice párkrát odolával (zkousel jsem ho nekolikrat), ale
na konec jsem ten obtížnější začátek nějak prekousl a teď už to docela jde
na takové ty běžné věci. Hodně pomohly tutoriály na YT (mozna ze jich
stacilo tak pet). Zkousel jsem i takové ty prý jednodušší věci (sketchup,
tinkercad...) a to fakt nešlo. Bylo to tak jednoduché, že jsem v tom
nedokázal namalovat skoro nic.