CAD na 3D tisk

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pondělí Listopad 21 11:51:09 CET 2022

Sketchup tiež potrebuje na štart tutorial. V češtine doporučujem
učebnicu pána Mikaca, ktorú som spomínal.

BTW nepozná niekto zdroj free verzie Sketchup make 2017? Je to údajne
posledná free verzia. Mne sa ju nepodarilo získať. Všetko "free", čo som
našiel bol trial.
IK

Dňa 21. 11. 2022 o 11:17 Michal Grunt napísal(a):