CAD na 3D tisk

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Listopad 21 08:23:16 CET 2022

Zacinal som v SketchUp, este ked to nebolo kupene. Boli tam nejake
problemy, chyby v zobrazovani alebo co (bolo to davno), potom nutnost to
pustat vo Wine.

Skusil som par veci aj OpenSCAD, ale nejak ma to neoslovilo.

Presiel som na FreeCAD a teraz robim vyhradne v nom.

Online veci nechcem. Minule som si spravil z nudze vo webovom SketchUpe
nejake veci a ked som ich akurat potreboval, tak akurat vtedy mali
odstavku a k modelu som sa nedostal.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.