CAD na 3D tisk

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Listopad 21 08:01:36 CET 2022

Nedávno jsem zkusil Shapr3D https://www.shapr3d.com/ ve kterém se kreslí nádherně intuitivně a SW sám jakýmsi způsobem "předvídá", co asi právě chcete udělat a udělá to. Mrkněte se na nějaké video jak se s tím kreslí (třeba prstem na tabletu). Má to dvě hlavní nevýhody:

  1.  Není to free (ve free verzi nakreslíte jen dvě věci). Free je to jen pro studenty a učitele.
  2.  Navrhovat jde naprosto fantasticky, ale když si po půl hodině práce vzpomenete, že chcete něco změnit, máte vpodstatě smůlu a jedinou cestou je začít návrh znova. Ale pro jednoduché rychlé tvary to je fakt úžasné.

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Ondra
Sent: Sunday, November 20, 2022 10:02 PM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: CAD na 3D tisk

Jsem v oblast 3D tisku absolutně neznalý a nevybavený, tak se nedivte nad hloupým dotazem. To opravdu není k dispozici free software na návrh krabičky, kde by byly předdefinované "komponenty", které by se vkládaly?
Měl jsem představu, kliknu na kvádr, vložím do prostoru, kliknu na dutý kvádr, vložím do prvního, kliknu na díru, vložím, kliknu na zápustnou hlavu, vložím atd.

Mě jde o krabičky, ne o baráky a postavičku draků...