Re: OT Páteční fyzikální úloha

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Listopad 21 08:21:08 CET 2022

Dobrý den,

Xiaomi má také jenom jednu brzdovou páčku, ale je v ní snímač polohy,
takže to ten brzdný proud reguluje tak nějak podle polohy páčky. Z ní
vede i lanko dozadu ke kotoučové brzdě. Na displeji je vidět jenom
rychlost, a nabití baterie. Ale existuje k tomu software do telefonu,
kde vidím všechny další parametry, a mohu si je měnit, včetně
odblokování maximální rychlosti. Ale je dobré, že si tam mohu nastavit 6
různých jízdních režimů, a ty potom tlačítkem na koloběžce přepínat. Já
používám asi 3, kde mám nastavené různé proudy a rychlosti. Dá se tím
ušetřit docela dost energie. V jednom režimu mám i tu rekuperaci, ale
ten většinou nezapínám.
Odpružená není, a také mi to docela chybí. Odpružení bych musel
dokoupit, a domontovat.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip