Re: OT Páteční fyzikální úloha

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Listopad 20 20:02:27 CET 2022

Myslím, že ve finále vyjde líp mít o ten kousek, co by se takhle nemohl
narekuperovat, větší kapacitu:-)

Ta půlená baterka totiž znamená 2x větší Ri a tedy i 2x větší ztráty v
baterce, takže se klidně může stát, že by každá půlka musela mít třeba
3/4 normální kapacity, aby to dojelo stejně daleko jako bez půlení. Teď
v zimě určitě.

PH