Re: OT Páteční fyzikální úloha

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Listopad 20 17:42:18 CET 2022

Není u té rekuperace problém s rychlostí otočení chemické reakce?
Mám pocit, že kolem mě šla někdy nějaká informace, že otočení reakce
z "vybíjení" do "nabíjení" chvíli trvá. Minimálně nějaké větší sekundy.
Tak pokud jedu plyn-brzda, zřejmě se ten proces nestačí otáčet.

Proto jsem si vždy říkal, že kdybych někdy měl nějaké e-vozítko, tak
bych si tam přál mít navíc superkondenzátory. Právě pro pohlcení
toho náboje na začátku brzdění.

PL