Re: OT Páteční fyzikální úloha

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Neděle Listopad 20 15:18:58 CET 2022

To na tobě moc netrhnou.

Před delším časem jsem sem dával graf kapacita proud zatížení tepllota,
který veřejně unikl z NDA a to nikoli mnou. Jako to fakt nechceš trápit
ty baterky pod +20 ani nabíjením a pod nulu už ani nemluvě. Jelikož
nabíjení baterek je endotermické, čili teplo spotřebovávající, jako
worst case doporučuji nikoli nad nulou, ale aby měly tak +10 a to bych
je ještě nabil tak na 70% max C/5 až C/10 a na víc až budou mít +30.

Co mě ale docela vrtá hlavou, je tvá zmínka o efektivitě brždění
motorem. Kam to asi jde, do baterek? Pokud se to brzdí s větším
zrychlením, než se rozjíždí, tak bych se o ty baterky docela obával,
obzvlášť, pokud jsou nabité tak 80%+

Má zkušenost s čárkami jako stavu baterek u různých zařízení je taková,
že pořád říká "plno", no a až baterka má tak 50-60%. ubude jedna čárka.