Re: OT Páteční fyzikální úloha

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Listopad 20 14:30:07 CET 2022

Včera jsem jel při -4, ale předpokládám, že teplota v elektronice
baterky se pod 0 nedostala, pak bych očekával protesty, i když návod se
o žádném takovém symbolu, ani kódu chyby nezmiňuje.

Akorát je striktní, že pod 0 nenabíjet.

Ohledně teplot/počasí je to nejasné. někde požaduje k mokru/ledu
opatrnost, jinde vodu či dokonce led striktně zakazuje. Při rozebrání
jsem zjistil, že s tou vodou to nebude tak horký, je vidět značná snaha
o vodotěsnost, jen ji asi nechtějí garantovat. ... myslím, že z najetých
750 je tak 20 v mírném dešti a 100 v mokru. Rád projíždím loužema, musím
uznat, že blatníky udělali velice dobrý, boty zůstanou suchý. Jen se
nesmí překročit kritická hloubka, cca poloměr ... to se pak přede mnou
udělá vodní stěna až nad hlavu:-)

Ty velký košíky na kolečkách nerad používám, většinou si vystačím, s
jedním pytlíkem na ovoce/pečivo. Při tom včerejším výletu jsem koupil 1
makovou mřížku, 1 mandle ve slevě, 1 sýr, 1 májku, 1 balíček se 3
krajícema chleba:-)

PH