Re: OT Páteční fyzikální úloha

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Listopad 20 12:06:41 CET 2022

Dobrý den,

Já koloběžku složím, a strčím ji dolů pod košík. Venku ji nechávám jenom
když jdu např. k vietnamci pro rohlíky. Mám na ní otřesový alarm, který
zapnu dálkovým ovladačem. Kdyby s tím chtěl někdo odjet, tak to uslyším.

Jsi si jistý, že ta koloběžka při teplotě pod 0"C pojede? Některé
koloběžky to odmítají. Na displeji se objeví teploměr, a nejede to.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora