Re: OT Páteční fyzikální úloha

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Listopad 18 20:59:36 CET 2022

Tak na válcích s 200kg pilotem bych tomu i věřil.

Ovšemže správná koloběžka by měla mít i gyro, aby mohla brzdami a
motorem kompenzovat nebezpečný náklon, případně to dělat jako monocykl,
že podjede, tím dostane odvážného pilota do záklonu a pak brzdí

Předpokládám ale, že časem u pilota dojde ke stejnému efektu jako u aut
s ABS, kdy odvaha pilota s časem roste tak, že jede nalepený 5m za autem
a na bezpečný odstup zře s pohrdáním. No a pak jsou ty zácpy, když to
pilot neubrzdí.

Řekl bych, že je to s piloty koloběžek jako s malými dětmi. Kontrolovaně
je nechat si rozbít hubu a pak se nešikovný maso otluče a zůstane už
jenom to šikovný.

Tak a teď jsem sežral celý limburger, přes měsíc dozrávaný.