Re: animované blinkry

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Úterý Listopad 15 09:33:36 CET 2022

Ugh, obávám se, že u mého auta by to byl trochu problém. Nejsem si vědom, že
by v autě vůbec nějaká vláknová žárovka byla.

Dřív jsem je vozil v kufru jako "náhradní", protože bylo jednodušší ukázat
krabičku, dnes už prý nejsou povinné, takže je nevozím.

Všechna světla o kterých vím, tak jsou LEDková. Většina těch větších s
nějakou maticí nebo alespoň řadou LEDek. Asi aby mohly dělat ty animované
efekty. :)

Má to tu přednost, že si žárovku svépomocí nevyměníš a pokud ti někde něco
odejde, tak si musíš koupit ideálně celej světlomet i s blatníkem.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 15. 11. 2022 9:21:33
Předmět: Re: animované blinkry
"

Jedno auto s automatickým rozsvěcením světel mě vyškolilo na STK --> nevšiml
jsem si, že jsou v hlavních světlech spálený obě obrysovky. Když obejdete
auto a zkontrolujete všechna světla, tak ty malé dvě žárovičky vedle
hlavních H7 nebo H4 vás prostě nenapadnou :-)

Jo a pozor na ty zadní / brzdová světla - už na dvou autech se mi stalo, že
to svítilo nějak náhodně, tzn. jsem si náhodou všimnul, že to světlo nesvítí
a když jsem do toho praštil, tak se to opravilo. Super, říkám si, nějaký
špatný kontakt, to se bude super hledat - a bylo to žárovkou. Prostě se to
přerušené vlákno při otřesech zase spojí, lepší je při kontrole tu žárovku
vyndat.

P.K.

po 14. 11. 2022 v 8:17 odesílatel Jaroslav Kotlaba <kotlaba.hw na seznam.cz