Re: animované blinkry

Úterý Listopad 15 09:21:01 CET 2022

Jedno auto s automatickým rozsvěcením světel mě vyškolilo na STK -->
nevšiml jsem si, že jsou v hlavních světlech spálený obě obrysovky. Když
obejdete auto a zkontrolujete všechna světla, tak ty malé dvě
žárovičky vedle hlavních H7 nebo H4 vás prostě nenapadnou :-)

Jo a pozor na ty zadní / brzdová světla - už na dvou autech se mi stalo, že
to svítilo nějak náhodně, tzn. jsem si náhodou všimnul, že to světlo
nesvítí a když jsem do toho praštil, tak se to opravilo. Super, říkám si,
nějaký špatný kontakt, to se bude super hledat - a bylo to žárovkou. Prostě
se to přerušené vlákno při otřesech zase spojí, lepší je při kontrole tu
žárovku vyndat.

P.K.

po 14. 11. 2022 v 8:17 odesílatel Jaroslav Kotlaba <kotlaba.hw na seznam.cz>