Re: animované blinkry

Úterý Listopad 15 09:49:16 CET 2022

Měl jsem na autě xenony, těmi to kdysi začalo - zákon říká, že máte vozit
náhradní žárovky, zatímco výrobce auta vám zakazuje si ty xenonové výbojky
měnit a máte to nechat na servisu...

Jenže ty xenony, to je elektronika (startér nebo měnič) + výbojka a když
vám někdy náhodně nesvítí světlo a pomůže vypnout / zapnout, můžete hádat,
jestli je to výbojkou nebo tím startérem. A všechno je to samozřejmě drahé
a v servisu by vám vyměnili celé xenonové světlo za těžký peníze... pokud
by ho na tak staré auto vůbec sehnali...

Tak jsem to vyřešil a vyměnil si světla sám. Za halogeny. (Musel jsem
samozřejmě namontovat na palubku ten ovladač regulace sklonu světel.)

P.K.