Re: Doporučte 4x OZ low offset

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Listopad 8 23:07:23 CET 2022

Nepochybně by třeba AD7795 spolehlivě vyřešil 6 kanálů a 3 ks by
vyřešily kanálů 18. Při 100+ ks v Mouseru za 254 Kč +DPH, Farnell
podobně, takže celkem tak za 900.

A nebo, 1 ks LTC2051, Farnell 100 Kč/100 ks a k němu 2 ks 74HC4067 za 23
Kč, takže do 200 Kč za 16 kanálů.

A když stačí 15 kanálů, tak místo LTC za 100, třeba MCP za 10 a poslední
kanál bude zkrat na kalibraci Vos. Navíc je pikoampérovej, takže
starosti s Ri odpadnou, i kdyby se přepínalo 4067 z 3,3 V.

Jediná otázka zůstává:
Neudělají 74HC4067, nebo 4067, nějaké vlastní TE napětí, či nějaké jiné,
špatně kompenzovatelné, napětí od 0,1 mV výše?

Termočlánek se běžně používá k napájení elektromagnetů. Termočlánek byl
první zdroj dost tvrdý na to, aby pan Ohm mohl měřit odpory drátů. ...
Dovolím si odhad hraničící s jistotou, že Ri termočlánku bude naprosto
zanedbatelný k Ri multiplexeru a ten bude zas naprosto zanedbatelný k Ri
jakéhokoli normálního OZ.

PH