Re: Doporučte 4x OZ low offset

wek konfera na efton.sk
Úterý Listopad 8 21:20:23 CET 2022

[preposielam]

Ahojte,
az teda dovolite, dovolim si este jeden navrh. Ked uz robite tu sialenu research na suciastky, neuvazovali ste aj o sigma-delta ADC? Niektore su priamo urcene ku termoclankom a vela typov sa da k tym termoclankom priohnut. Mozno by stalo za uvahu kupit celu stanglu od AD... Pokial to chcete cele nejako skladat a analyzovat z low-cost suciastok, tak elementarna otazka je : Aky je vnutorny odpor termoclanku? Je to predsa realny napatovy zdroj zavisly od teploty a kazdy realny zdroj ma vnutorny odpor...

A.

To je v současné době těžké, situace na trhu se mění každým okamžikem, a to doslova.

Z toho co jsem psal je myslím nejlevnější OPA4137 v SOIC pouzdře, u Mausera za 71 Kč,
(já vím, +DPH :-(( ) a 16ks na skladě.
Ale obávám se že přesnost holt něco stojí.

Tomáš