Re: Doporučte 4x OZ low offset

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Listopad 9 10:26:33 CET 2022

[preposielam]

Ahoj,

Nepochybně by třeba AD7795 spolehlivě vyřešil 6 kanálů a 3 ks by
vyřešily kanálů 18. Při 100+ ks v Mouseru za 254 Kč +DPH, Farnell
podobně, takže celkem tak za 900.

Ale odpadnu vsetky problemy s kalibraciou offsetov a drifty s teplotou a
hlavne vsetky letovane spoje, ktore mas v signalnej ceste navyse. A urcite
sa budu dat najst aj typy od Microchipu, ktore su urcite lacnejsie. Uznavam
ale, ze na variant s operakmi MCP sa to cenovo nechyta. Vlastne si
nenapisal, kolko kanalov potrebujes... A ani ziadne dalsie parametre ci
poziadavky.

Termočlánek se běžně používá k napájení elektromagnetů. Termočlánek byl
první zdroj dost tvrdý na to, aby pan Ohm mohl měřit odpory drátů. ...

Dakujem za osvetu. Nevedel som, ze termoclanky pouzival p.Ohm na
objavenie svojho zakona. Ale aj tak by ma zaujimalo, aky odpor
namerias, ak ich pripojis na Ohm-meter.

A.