DCF hodiny - signal

Neděle Listopad 6 18:56:59 CET 2022

Důležité je, že se chytí aspoň občas. Po zapnutí je sice otravné, že to
trvá dlouho, ale pak už je to jedno. Já jsem dělal DCF přijímače v době
předinternetové pro synchronizaci času počítačů, pak pro spoustu dalších
věcí a mimo jiné jsem dělal přijímače pro tachografy na lokomotivách.
Program mám napsaný tak, že dělá spoustu kontrol. Není problém, když se
jeden telegram zahodí (nebo i víc) ale problém je, když přijímač přijme
nějakou blbost a přepíše tím čas. A byl jsem s tím docela úspěšný. Měl
jsem německého budíka a ten tohle čas od času dělal. Přepsal čas obvykle
o dvě hodiny a čtyři hodiny mu trvalo, než se srovnal.

Anděl