DCF hodiny - signal

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Listopad 6 17:40:38 CET 2022

Dovezl jsem kdysi stovky DCF hodin různých typů. 99% od Conrada.
Většina se seřizuje po 4 hodinách, náramkové hodinky ve 2 v noci.
DCF hodiny byly dokonce i v telefonním tarifikátoru. A samozřejmě i v
meteostanicích.
Některé ručičkové nástěnné se nejdříve nastavily samy na 12 hodinu a pak
čekaly na signál / časový telegram.
Mám tady několik DCF hodin a nezaznamenal jsem při přechodu času
zhoršení příjmu.
Kdy se sesynchronizovaly nemohu přesně říct. V pondělí ráno byly seřízené.
Na jižní i severní straně OK i když nejsou u okna. Uvnitř bytu ve velké
předsíni je to už horší ale chytají se
i když ne pokaždé.
J. Polívka