DCF hodiny - signal

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 5 14:09:48 CET 2022

Při téhle změně času jsem taky nemohl ani po několika resetech
(vyndání/zandání baterky) dosáhnout na jedněch hodinách správného času.
Spravilo se to až skoro za 2 dny.
Přisuzoval jsem to tomu, že si mladý pořídil velký monitor a má ho v
takovém místě, že je vůči hodinám zhruba na trase na Frankfurt.
Ale třeba to opravdu bylo počasím.

Zkusím udělat pokus. Znovu hodiny zresetovat a sledovat, jestli se v
době zapnutí monitoru nastaví.
A pak dát hodiny jinam.

Nezávisle na tom mám zkušenost, že všechny DCF hodiny, které mám, jsou
dost citlivé na napětí baterky.
Pokud má tužkovka třeba kolem 1.35V, tak mechanický strojek i
elektronický budík na to v pohodě běží, ale citlivost na DCF je tragická.
Výměna baterky za novou problém prakticky ihned řeší.
Ale tentokrát při změně času to nebyl ten problém, napětí jsem
zkontroloval jako první věc.

PL