DCF hodiny - signal

Sobota Listopad 5 14:45:21 CET 2022

Případný zesilovač je problém. Ty zesilovače jsem dělal, ale tím se
řešilo pokrytí signálem v prostorech, které jsou nějak stíněné, nebo
zarušené. Typicky plechová hala plná NC strojů, kde nějaký magor
nakoupil nástěnné DCF hodiny, protože byly zrovna ve slevě. No a pak už
se to muselo zprovoznit, ať to stojí co to stojí. Anténa musí být jinde
(nejlépe na baráku z venku) a dost daleko od indukční smyčky, která
signál šíří. Nějaká krabička, která se někam položí a signál okolo se
zlepší (jak si to lidi představovali), to fakt takhle nefunguje.

Anděl