DCF hodiny - signal

Martin Blaha conf.hw na elektronek.cz
Sobota Listopad 5 13:31:33 CET 2022

tak vzhledem k vysílané frekvenci to z wifi určitě nebude,
ale to že je to pásmo kde to vysílá dost zarušené je pravda.
Dle dostupných informací má vysílač nějakých 50kW.
Případný zesilovač dle mne smysl nemá, neboť zesílí i to rušení.
V dnešní době pokud je možné tak se spíš spolehnout na NTP pokud je
k dispozici internet.

MB