MECH: CHEM: lepeni krabicky z materialu/sendvice dibond vterinakem s plnicem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 5 14:35:36 CET 2022

Ještě poznámka: pokud tam chcete dávat třeba šrouby a matice, tedy dost
těžký náklad - neuvažoval jsem o tom ty spoje zevnitř přeplátovat
ohnutým páskem?
Buď z tenkého plechu, nebo třeba i z nějaké pevné látky, která by se
prosytila lepidlem.
Pak to asi můžete i házet po schodech.

PL