MECH: CHEM: lepeni krabicky z materialu/sendvice dibond vterinakem s plnicem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 5 14:31:36 CET 2022

Jestli to správně chápu, tak Vám nejde o lepení natupo, ale o koutový spoj.
Takové spoje třeba s tím mým plničem se skleněnými mikrokuličkami drží
opravdu fest.
Tak bych si skoro myslel,že i s tou sodou by to drželo dobře.
Nakonec slepit k sobě 2 odřezky Dibondu rychle napoví.

K lepení tavnou pistoli: podle mě je dobré tomu pomoct horkovzduškou.
Ideálně regulovatelnou pro elektroniku.
Jednak podklad předem nahřát, ale pak to zahřívat i po aplikaci.
Ten materiál je pak velmi tekutý, dobře se slívá a dají se vytvarovat
celkem pohledné spoje.
A taky to z toho dokáže vyhnat bubliny.

PL