PulseView/sigrok + saleae klon na RPi

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Listopad 4 19:33:55 CET 2022

Ajtakrajta, to jsem přehlédl (fakt jsem to jen viděl, přečetl, zaradoval se,
koupil a odložil, až to budu potřebovat - já jsem Pico chtěl tak jako tak,
jen pořád nebyl správný důvod, takže jsem se teď ukecal docela snadno), to
nejsou úplně hezká omezení, to USB 1.1 je bohužel nepěkná vlastnost. Jestli
to dobře chápu, tak bez trigu to se 400k vzorků bude docela opruz něco
ulovit... Tak holt zpátky na stromy, zázrak se nekoná :(

Pavel Kutina

----- Původní zpráva -----
Od: "Marek Sembol" <hwm.land na gmail.com>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: pátek 4. listopadu 2022 18:04
Předmět: Re: PulseView/sigrok + saleae klon na RPi

Zatim nezkousel, ale chci to k tomu smerovat. Nekolik POZOR, co jsem zatim
objevil:
- stale neni v ofiko distribuci sigrok. Autori projektu jsou posledni dobou
neaktivni (takze taky muzete skoncit na vlastnim prekladu)
-ten analyzer na rpi-pico
---umi 100M/s vzrokovani jen do vlastni pameti (asi 200k*8bit nebo
400k*4bit), nema trigrovani
---ma jen USB1.1, takze pokud jede 'naprimo', tak dle autora max cca
500k/s vzorkovani

Takze jsem to chel pojmout jako 'ucici' projekt a zkusit dodelat trigrovani
pomoci PIO
br,
Marek