Re: Fwd: Windowsy aby nebyly neštěstí - Re: OT Kam se kouknout na sekundy ve win11

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Listopad 4 14:08:16 CET 2022

Autopanu předhodím 20k fotek, ono je přechroustá, ukáže mi co z toho jde
poskládat, já vyberu které z ukázaných sad chci zpracovat, nastavím
nějaké podrobnosti a dám zpracovat. Forky nemusí mít stejné ohnisko, ani
stejné expoziční parametry. Jen teda škoda že pořádně neumí s RAWama.

Hugin je pro mě prakticky nepoužitelný.
Je to porod a většinou je ani s ruční pomocí neposkládá.

PH