PulseView/sigrok + saleae klon na RPi

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Listopad 4 18:04:30 CET 2022

Zatim nezkousel, ale chci to k tomu smerovat. Nekolik POZOR, co jsem zatim
objevil:
- stale neni v ofiko distribuci sigrok. Autori projektu jsou posledni dobou
neaktivni (takze taky muzete skoncit na vlastnim prekladu)
-ten analyzer na rpi-pico
---umi 100M/s vzrokovani jen do vlastni pameti (asi 200k*8bit nebo
400k*4bit), nema trigrovani
---ma jen USB1.1, takze pokud jede 'naprimo', tak dle autora max cca
500k/s vzorkovani

Takze jsem to chel pojmout jako 'ucici' projekt a zkusit dodelat trigrovani
pomoci PIO
br,
Marek