Re: OT:mech: oprava koloběžky

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Listopad 4 19:28:26 CET 2022

Co zkusit epoxy s kovovým plnidlem?

Jinak kolobka není na výdrž jak kolo nebo motorka. Přijet-nepřijet.
Pokud chcete aby kolobka vydržela přes 100 tisíc kiláků, tak Honda CB
125 a řidičák na velkou motorku. To je asi tak nejlevnější na provoz co
existuje. Já mám bohužel špatný zadek, tak potřebuji sedadlo jak v autě
a to kola, kolobky ani motorky nějak ještě pořád nemají. Jen Selvo a tím
u nás jezdí důchodci po lidlu.