Re: OT:mech: oprava koloběžky

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 3 23:05:42 CET 2022

Díky za tip, nevěděl jsem že se dělají jiná než bronzová pouzdra. Ale ta
planžeta k vymezení vůle by se také hodila.
Současný stav je že tam bylo ocelové pouzdro, poměděné, vsunuté v
duralovém těle. Myslel jsem že je to čínské kurvítko a né profesionální
pouzdro.
  A ta vůle nejspíš vznikla vymačkáním toho duralu kolem pouzdra. Čep je
v pořádku.
Současný stav je že řídítka se pohybují o několik centimetrů dopředu
-dozadu, necítím se na tom jistě, nelíbí se mi to tak. Vůle vznikla po
ujetí 1000km
Lubor