Re: OT:mech: oprava koloběžky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 3 21:56:12 CET 2022

Já jsem z toho nepochopil kde je ta vůle a proč to vadí.
Jak je ten čep složitý? Pokud je to jenom nějaký jednoduchý kus
kulatiny, tak co uříznout kousek hlazenky 12mm a strčit to tam?
Nebo pokud je to nějak hodně namáhané tak třeba kousek povrchově kalené
tyčky, např. z nějaké staré jehličkové tiskárny a podobně.

Dělají se levná samomazná kluzná pouzdra. Něco tento způsob:
https://www.proprumysl.cz/cn-ku-1208-pouzdro-kluzne-ocel-ptfe-pb/
Dělají se s různou kluznou vrstvou.
Je to rozříznutý kroužek. Tak by asi nebyl velký problém pilníkem ubrat
trochu z hrany toho řezu a upravit si to tak pro menší průměr.

PL