Re: Windowsy aby nebyly neštěstí - Re: OT Kam se kouknout na sekundy ve win11

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Listopad 3 17:05:33 CET 2022

Pokud jsou Windowsy v pořádku nic takového nedělají. Mám 3 soukromé PC a
ve správě spoustu firemních. Na většině z nich běži Windowsy několik let
a nejsou žádné problémy se stabilitou. NIKDE k přepisování asociací
nedochází. Pokud by se mě stalo to co popisujete a neviděl jsem nějakou
zjevnou příčinu okamžitě bych takový PC přeinstaloval. Pokud máte
systémáka který při takovém chování nezpozorní pošlete ho ... vy víte
kam. Paranoia je dnes nejlepší nástroj IT technika. Je lepší stroj
přeinstalovat zbytečně než pak brečet.

Zakazovat aktualizace je cesta do pekel. Všimli jste si někdy že nejvíc
problémů s Windows mají "odborníci" co se neustále musí v systému vrtat
a neustále na něm něco přenastavovat protože přeci VĚDÍ co je nejlepší ?
A pak samozřejmě ti co musí vyzkoušet každou blbost která se jim dostane
do ruky.

Jediné co se týká asociací už tu někdo popisoval - že pokud se náhodou
spustí MS Edge (obvykle kvůli nějakému blbě napsanému programu) tak se
zeptá jestli nechci nastavit Edge jako hlavní prohlížeč. Já mu řeknu že
nechci a tím to končí.

     Martin.