Re: Windowsy aby nebyly neštěstí - Re: OT Kam se kouknout na sekundy ve win11

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Listopad 3 16:06:25 CET 2022

jeste jsem vypozoroval, ze od doby co provozuji doma 3x win10_pro, jen
moje firemni, tak oproti stejne verzi co jsem mel v korporatu, je tech
opruzu vyrazne mene. aktualizuji "vynucene" po vyprseni max. doby co
jdou aktualizace zastavit, tedy mesic a neco. pokazde udelam zalohu pc,
pustim aktualizace a pokud jsou "zeleny" a jsou zase zastavit, tak
udelam jeste zalohu potom. co kdyby, ze jo :-),
takze mozna(urcite i) je pricinou nejakej firemni balast.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín