Re: Windowsy aby nebyly neštěstí - Re: OT Kam se kouknout na sekundy ve win11

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Listopad 3 15:45:40 CET 2022

Se mi zdá, že to rozbíjí aktualizace EDGE, u kterého si MS myslí (a
ostatní to mají podobně), že jej všichni chtějí jako prohlížeč PDF a
obrázků.
Takže sem tam se mě Windowsy zeptají, v čem chci PDF nebo obrázek
otevřít, i když jsem ty asociace měl nastavené. Email, web, video a
hudba se naštěstí moc nerozbíjí.

Teď jsem našel toto:
https://www.winability.com/how-to-stop-microsoft-edge-from-hijacking-pdf-files/
zkusil jsem to nastavit, uvidíme.