Windowsy aby nebyly neštěstí - Re: OT Kam se kouknout na sekundy ve win11

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Čtvrtek Listopad 3 15:35:26 CET 2022

Dobrý den,

když se tu tak dobře vyznáte, snad mi dokážete poradit naši systémáci se
na mě dívají jako na idiota, že když dělám v IT firmě, tak si to mám
umět nastavit sám přece - a neporadí mi, jen povýšeně čučí.

Po občasném rebootu mi zmizí asociace souborů a otevírá se to v něčem
jiném než chci (je možné, že při rebootu proběhne update, toho se to
týká taky)

Update nechci úplně odstavit, mám s tím dlouhodobě špatné zkušenosti
(přestane to fungovat na novější věci). Jako jednou za rok ho klidně pak
pustím, ale nevím jak. Každou chvilku to chce reboot, někdy i několikrát
týdně, někdy je i pár měsíců klid.

Dá se to přepisování asociací nějak vyřešit, aby zůstaly?

Děkuji moc, JL.