Re: Windowsy aby nebyly neštěstí - Re: OT Kam se kouknout na sekundy ve win11

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Čtvrtek Listopad 3 20:23:45 CET 2022

Tak mě se přepíše úplně všechno do nastavení od MS "jeko nové". Dokonce
když dám brave default prohlížeč, tak i některé odkazy (z aplikace) se
otevřou v exploderu místo brave a musím dělat asociace i na mime typy.
PDFko je to nejmenší, ikdyž musím uznat, že některé možnosti má na to
exploder skvělé. Nicméně na zdejší doporučení mám Okular, který mi na
širokém monitoru udělá 5 stránek a to se to pak listuje.

Naštěstí jediné úpravy woken jsou jen povolení guest síťových disků,
vypnutí antialiasu fontů, hosts. Jo a WSL1, to bych nechtěl dělat znova.
A pak po instalaci ještě v jedné aplikaci v programfiles změná
konfigurace, protože to neumí v programu ale v "defaultconfig" to má.

A hromada nastavení, aby se mi s tím dělalo dobře.

No budu zvažovat to tovární nastavení, no.

Navíc se mi přihlášení jako nedoménové stalo doménovým aniž bych o to
nějak usiloval, jak jsem zjistil. Bohužel musím používat teamsy a
podobné vymoženosti, které mě přihlásí a nějak v počítači zařídí zbytek.
Na firmě mám ale úplně vlastní oddělenou síť kde by měl být úplný klid,
nicméně občas se musím připojit i na firemní co je pro všechny - a to
asi bude příčina.

Dokonce se mi doma stalo, že se děckám sám od sebe upgradnul W10home na
pro (přitom je tam el llicence na home), zjistil jsem to brzy poté, co
jsem si z práce W10pro přinesl (předtím jsem měl linux jako pracovní
stroj). Ale máme s MS nějaké nadstandardní vztahy.

Jinak jen TUNA aplikací, instalace nejmíň na týden-dva OFF. Moc se mi do
toho nechce (proto jsem taky nedávno odmítl nový notebook). Inkscape
pluginů hromada a instalace fakt jak magie, no nechce se mi do toho, mám
strach že na něco zapomenu a lovit to pak jako rozdíly ze zálohy se mi
nechce, ikdyž mám dekrementální backup, ze kterého to jde snadno.

Zálohovací soft jsem si taky napsal sám. Zálohy do mé sítě nevidí a
.poté, co jsem několikrát zažil obnovu mého serveru (protože umřelo pole
na optice, vyhořela serverovna, chyba na disku i pak na záloze a podobné
příhody), tak to mám po svém, kde je délka záloh od počátku (a kupodivu
to má jen pár desítek giga, ikdyž se můžu vrátit o několik let zpět).

Díky i za takovou odpověď, no vpravdě, moc jste mě nepotěšili. Myslel
jsem si že je na to třeba nějaký hack do registrů.

JL.