OT Rekonstrukce koupelny

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Úterý Květen 31 16:52:51 CEST 2022

Neni na to spatne nic,naopak.

Je to nutnost i u zatepleni (daval jsem dve vrstvy do krize) a daval
jsem to i pri revitalizaci komina - vycistit zasparovat, 'omotat'
perlinkou, natahnout lepidlem, maltou, penetraci a nakonec marmolit na
samolepici mrizku s imitaci cihly.

Vypada to luxuse za 'par korun', nikoli naopak.

Perlinka i rabicove pletivo se dava i pokud je ve zdi dreveny tram.

Oboji zvysi pevnost a eliminuje praskani.

LK