OT Rekonstrukce koupelny

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Květen 31 16:34:30 CEST 2022

Můžu se zeptat, co je na té perlince a lepidlu špatně? My to takhle máme v
pražském bytě (rekonstrukce před 8 lety) všude, a nic se neděje.

Trochu jsme mě vyděsili, teď rekonstruujeme rodinný dům a tam to zrovna
minulý týden zedníci také dali... Odůvodnění bylo, že křivé zdi se musely
srovnat někde hodně velkou vrstvou malty a mohlo by to bez perlinky praskat.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com