OT Rekonstrukce koupelny

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Květen 31 17:18:20 CEST 2022

takhle jednoduche to urcite neni. perlinka s lepidlem patri presne jen
tam, kde to ma smysl a je to v technologickem postupu. dnesni stav, kdy
se opravdu vsechno omota perlinkou a lepidlem, je z vetsi casti jen
lenost s pocitem, ze se cokoliv odflaknuteho, jen tak hned neprojevi. na
i hodne krive zdi dneska asi nejlepe sadrovou sterku a ne vsechno zavrit
do lepidla. pokud je neco krive moc a je potreba hodne materialu, tak
proste navickrat. osobne jsem videl pripad, kdyz zednici pripravili
zateplenou podlahu pod parkety tak, ze na polystyren dali jen perlinku a
lepidlo. podlahare/parketare male trefilo. vsechno ven a prekne s
betonem/poterem po staru a pod drevenou podlahu nechat vyschnout. ano,
stoji to cas a penize. penize se vetsinou nekde sezenou , ale cas nikdo
nema :-).
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65