OT Rekonstrukce koupelny

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Květen 31 15:52:00 CEST 2022

ja teda trochu o jinem nez ostatni. okladal jsem si sam, ale primo na
rovny sadros, co slouzil jako omitka na jine suche stavebni desce. mel
jsem stres, ze neco musim namatlat maltou/lepidlem a pak to stihnout
polozit, ze jsem to nakonec lepil postupne na nejakyho MAMUTa. proste co
dlazdice, to 5x trochu bodove lepidlo z tuby a priplacnout. taknle
postupne za 2 - 3 dny hotovo a podle mojich predstav :-) sparovani uz
normalne pretahnout sparovackou. ty lepidla v tube drzej skoro na vsem.
nakonec na baraku byly jen dve firmy, jedna privezla a plozila panely a
druha privezla a namontovala krov, jako sbijene vazniky. ostatni za
svoje penize radeji pokazim sam :-).
jeste jedna otazka. potkali jste oblibenej zednickej model odmenovani za
praci, bezne flakani po stavbe v hodinovce a obklady a fasada v metrech
? zkutecnych obkladacskym zkazek, jen z mojeho okoli mam tolik, ze vzit
si domu obkladace je nocni mura dopredu :-).
tomik.

Dne 31.05.2022 v 13:04 kral.j na centrum.cz napsal(a):
> V minulosti se tady řešily i různá stavební témata, tak si taky dovolím.
> Při rekonstrukci koupelny dojde i na nové obklady. Moje představa je, že ty asi 45 let staré se sundají, ale obkladač by chtěl ty nové lepit na ně. Máte někdo praktickou zkušenost, nebo doporučení? Pravda je, že ty staré drží fest, ale přece jen, čas pracuje proti.
> Král

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín