OT Rekonstrukce koupelny

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Úterý Květen 31 16:39:43 CEST 2022

Za mne sundat protože je tam budete poráde "cítit" nebude to prostě pro
vás nové
a za druhé takto se to nedělá.
Nedávno jsme rekonstruovali druhý byt a první partu jsme natvrdo vyrazili.
Byli tam ze známosti od sousedky.
Stálo to sice 120 tis. ale pak už to jelo podle představ.
Když jsme dělali revitalizaci a z kočárkárny a přilehlé chodby udělali v
každém domě, (3x), dvojgarsonku
tak borci nalili vyrovnávací hmotu na stávající lino. Na zeď dali
zásuvku pro TV ale nevede do ní kabel.
Pan borec majitel firmy se mohl ... když jsme mu dost nezaplatili.
Na tohle já jsem pes.
Nechal bych je to předělat nebo jinou firmou ale z určitých důvodů už do
toho nešlo zasáhnout.
Byty prodané a majitelé se raději nastěhovali i stěmito závadami. Je
fakt že to zatím drží.
Jindra Polívka