OT Rekonstrukce koupelny

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Úterý Květen 31 15:49:21 CEST 2022

Barak jsem rekonstruoval a dostavoval sam.

A v jedne koupelne byly obkladacky prilepeny na puvodnich obkladackach.

Po par letech se zacnou viklat,odpadavat,nadzvedavat.

Obe vrstvy jsem vysekal a udelal na novo.

Ja osobne bych lepit nove na stare  nedopustil ta keramika v koupelne uz
z principu je malo nasakava.

Ani flexi lepidlo (ktere stoji dvojnasovek)  nezaruci  dlouhou trvalost.

Vysekat stare, to muze za par chvil kdokoliv.

LK