Re: zase prodloužení sběrnice

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Květen 30 20:43:07 CEST 2022

V té bakalářce jsem uveden jako literatura 8 a 9 :)
Jen řeší úplně jinou problematiku. Moje hodiny nemají s DCC nic
společného, krom toho, že se nacházejí ve stejné místnosti a bohužel na
dost nevhodném místě.

Ano, DCC má definované pakety pro hodiny. Kapitola 2.3.6.2 tohoto dokumentu:
https://www.nmra.org/sites/default/files/standards/sandrp/pdf/s-9.2.1_dcc_extended_packet_formats.pdf
Ale ta definice je poměrně mladá a nemá moc podpory u komerčních výrobců.
A úplně přesně neodpovídá tomu, co se snažím řešit. Ale to je jedno,
pravda je, že aktuálně se jen snažím prodloužit ten drát a to je vše. A
to opravdu udělám velmi jednoduše tak, že použiji ty převodníky.