RE: změna kláves po aktualizaci windows

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Květen 30 11:49:54 CEST 2022

DD,

Spustite si spy++ zapnite logovanie keyboardu. To Vam vypise handle okien ktore dostavaju
spravu WM_HOTKEY alebo WM_KEYDOWN. Handle vyhladat v zozname okien a nazov okna napovie nazov aplikacie
Drobny zadrhel je ze musite pustit zvlast spy++ 32 bit a zvlast 64. Utilita je sucastou Visual studia (verzia community je free) ale ak sa Vam nechce stahovat a instalovat tak ich najdete aj
tu: http://mdb-blog.blogspot.com/2010/11/microsoft-spy-or-spyxx-for-download.html

j.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vláda Andel
Sent: Monday, May 30, 2022 10:52 AM
To: konfera <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT: změna kláves po aktualizaci windows

Dobrý den,

ač to ve Windows snad nikde není popsáno, stále funguje pro kopírování a vložení staré dosovské ctrl+insert a shift+insert a stále jsem zvyklý ho používat.  Až teď po aktualizaci windows se mi na noťasu Lenovo na stisknutí inzert objevovalo okno Lenovo vantage + Lenovo hotkeys. Tak jsem ho odinstaloval a odinstaloval jsem i Lenovo hotkeys. Teď se mi na insert otvírá na firefoxu stránka Microsoftu a nabízí mi instalaci Lenovo hotkeys. Jak se, prosím, můžu této hrůzy zbavit?

Anděl